עימותים בליכוד: מתקפה על השר גלנט וביקורת על צה"ל

המהדורה המרכזית No Comments on עימותים בליכוד: מתקפה על השר גלנט וביקורת על צה"ל

כתבינו בכנסת מרדכי הלפרין דיווח הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: עימותים בסיעת הליכוד. רגב במתקפה על גלנט: "למה שר הביטחון לא מגיע לפה, לתת תשובות על נושאים שבאחריותו? אני מילא, חברת הקבינט המדיני ביטחוני". עוד מרגב: "בקבינט יש הרבה ויכוחים, חילוקי דעות – חבל שלא כולם מאוחדים"

נכנסים לצלחת של ראש הממשלה. יו"ר הקואליציה דוד אמסלם עם ראש הממשלה בישיבת הליכוד צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כתבינו בכנסת מוטי הלפרין שוחח עם אבי מימרן ב'מהמהדורה המרכזית' וחשף את העימותים ב‏ישיבת סיעת הליכוד.

השרה מירי רגב במתקפה על שר הביטחון יואב גלנט: "למה גלנט לא מגיע לפה, לתת תשובות על נושאים שבאחריותו? אני מילא, חברת הקבינט המדיני ביטחוני". עוד מרגב: "בקבינט יש הרבה ויכוחים, חילוקי דעות – חבל שלא כולם מאוחדים"

טלי גוטליב: "ייתכן וצה"ל לא מספק סיוע אווירי לחיילים בעזה? למה הם צריכים להיכנס ולהילחם בתוך בתים". נתניהו: "אני לא יודע מה אומרים לך, אני יודע אחרת". יו"ר הקואליציה אופיר כץ לגוטליב: "מאיפה את יודעת?", גוטליב (מרימה את הקול) מגיבה: "אני יודעת הכל מהלוחמים והמפקדים בשטח"

חנוך מליביצקי: "בשבועיים האחרונים שר האוצר בצלאל סמוטריץ' היה עסוק בעיקר בהעברת תקציבים למשרד של אורית סטרוק. מה עם המילואמניקים? הם עסוקים בלקחת הלוואות על חובות שיש להם, לא מקבלים מענקים. אנחנו בעד ההתיישבות – אבל סמוטריץ' חייב להפנים שצריך לסייע לכלל אזרחי ישראל". נתניהו: "מודה לך שהעלית את הנושא הזה. אני ידבר עם שר האוצר כדי לבדוק איך לייעל את הטיפול במשרד האוצר".

האזינו לדיווח



0 תגובות